Fejl på Yousee – vi har brug for din tilbagemelding!

Print Friendly, PDF & Email

Fra flere beboere har vi fået oplyst, at der i længere tid har været fejl på Yousee’s installation på Virumgård, og desværre må vi konstatere, at Yousee nægter at udbedre fejlen.

Dette er blevet bekræftet af Yousee, som har oplyst, at årsagen angiveligt er, at Virumgaard har afvist et tilbud fra Yousee på fejlretning.

Vi gør opmærksom på, at dette IKKE er korrekt.

Derimod har Yousee fremsendt tilbud om ”ajourføring” af vores antenneanlæg. Det er seks-cifrede udgifter, som vi ikke mener påhviler Virumgaard. Det har vi for lang tid siden meddelt Yousee, men har ingen reaktion fået, før flere beboere orienterer os om disse fejl.

Så vidt vi er orienteret, forårsager fejlen, at et antal beboere enten mangler nogle kanaler eller, at disse vises med meget dårlig billedkvalitet.

Bestyrelsen har – sammen med DAB – indkaldt Yousee til møde om sagen i midten af næste måned.

Både DAB og LAB er – og vil løbende blive – orienteret om sagen.

Desværre er der ikke noget der tyder på, at Yousee vil rette disse fejl foreløbigt, men vi vil naturligvis gøre alt, hvad der står i vores magt for at finde en tilfredsstillende løsning.

Hvis du oplever fejl , som beskrevet ovenfor, og som du IKKE har fået udbedret af Yousee, vil vi meget gerne have din tilbagemelding.

Send venligst en mail til mail@virumgaardbeboer.dk 

Med oplysning om:

  • Navn
  • Adresse
  • Kort beskrivelse af fejlen
Udgivet i Nyt fra Afdelingsbestyrelsen