Seneste nyt:
Nyt om geotermisk boring og fjernvarme på Virumgård efter borgermødet i slutningen af maj.

Referat fra seneste bestyrelsesmøde:

Maj 2026
Sidste chance for tilmelding til borgermøde om geotermi på Virumgård i dag den 22. maj.
Flere har bemærket, at varmeregnskabet for den seneste periode er steget markant. Hovedårsagen til denne stigning er en væsentlig højere gaspris end tidligere.
I næste uge - uge 14 - vil der være en anlægsbil fra firmaet DFA Byg & Anlæg som skal have adgang til det grønne areal, hvor Forsyningen har et underjordisk bassin og styreskab.