Hermed endelig dagsorden for
ordinært afdelingsmøde
11. marts 2024 kl. 19:00
i Selskabslokalet, Dahliahaven 134
med følgende dagsorden:
- Valg af dirigent, referent og stemmeudvalg
- Fremlæggelse af beretning for perioden
- Fremlæggelse af regnskab for seneste regnskabsår til orientering. (Bilag 1)
- Godkendelse af afdelingens driftsbudget perioden 1. juli 2024 til 30. juni 2025. Antennebudget fremlægges til orientering. (Bilag 2)
- Indkomne forslag
a) Individuel køkkenmodernisering over den kollektive råderet
Forslagsstiller: Bestyrelsen
b) Udlejning af erhvervslejemålet Valmuemarken 26 + 27
Forslagsstiller: Bestyrelsen
c) Mulighed for udlejning af fælleslokaler til beboere fra Uglemosen
Forslagsstiller: Bestyrelsen
d) Afklaring af behovet for termografering
Forslagsstiller: Bestyrelsen
e) Tilladelse til udekatte
Forslagsstiller: Nadia Schulz, Dahliahaven 76
f) Udskiftning af hvidevarer
Forslagsstiller: Nadia Schulz, Dahliahaven 76
- Indkomne forslag
- Valg af medlemmer til afdelingsbestyrelsen
Gustav Stoklund Vinther-Jørgensen, Anne-Lise Payberg og Teis Bak
- Valg af suppleanter til afdelingsbestyrelsen
På valg er: Jørgen Nielsen - Valg af repræsentantskabsmedlemmer/suppleanter
Afdelingsmødet har tidligere besluttet, at afdelingsbestyrelsen vælger repræsentantskabsmedlemmer for Virumgård. - Eventuelt
Med venlig hilsen
Afdelingsbestyrelsen