Nyt om geotermisk anlæg og fjernvarme
Nyt om geotermisk boring og fjernvarme på Virumgård efter borgermødet i slutningen af maj.
Nyt om geotermisk boring og fjernvarme på Virumgård efter borgermødet i slutningen af maj.
Sidste chance for tilmelding til borgermøde om geotermi på Virumgård i dag den 22. maj.
Flere har bemærket, at varmeregnskabet for den seneste periode er steget markant. Hovedårsagen til denne stigning er en væsentlig højere gaspris end tidligere.
I næste uge – uge 14 – vil der være en anlægsbil fra firmaet DFA Byg & Anlæg som skal have adgang til det grønne areal, hvor Forsyningen har et underjordisk bassin og styreskab.
Beboerundersøgelse 2025 er klar. Bestyrelsen præsenterer hovedpointerne på afdelingsmødet den 19. februar og den fulde rapport kan hentes på hjemmesiden.
kl. 19:00 i Selskabslokalet, Dahliahaven 134
Vi indkalder dig hermed til ordinært afdelingsmøde, som afholdes den 19. februar 2026 kl. 19:00 i selskabslokalet, Dahliahaven 134, 2830 Virum.
Vi skriver til jer med den ærgerlige nyhed, at Vestforbrænding har sendt en annullering af deres tilslutningserklæring om etablering af fjernvarme i Virumgaard. Annulleringen vedrører de adresser i afdelingen, som i dag har individuelle gasfyr.
Læs referat for det ekstraordinære afdelingsmøde den 3. november 2025
Skriv din e-mailadresse og få besked, når der er nye indlæg i seneste nyt.